Sådan logger du på AULA

Efter efterårsferien bliver Aula taget i brug på Ådalens Skole og SFO.

Aula bliver din samlede indgang til sikker og brugervenlig kommunikation med vores skole og SFO.

Fra 2020 dækker Aula også dagtilbud. Med Aula får du et let tilgængeligt redskab, som gør det nemt og overskueligt at tage del i dit barns hverdag og udvikling fra vuggestue til 9. klasse.

Aula tilbyder en række brugervenlige funktioner fx en beskedfunktion, en opslagstavle med vigtige informationer og en kalender. Som forælder vælger du selv, hvor ofte og hvad du vil notificeres om.

Vi håber, at alle lærere, elever og forældre vil bakke op om det gode skole-hjem-samarbejde gennem god og konstruktiv kommunikation i Aula.

Aula beskytter dine børns data

Aula er en pålidelig platform, hvor data opbevares og behandles sikkert. Dine og dine børns data bliver ikke udnyttet kommercielt.

Sådan kommer du i gang med Aula

Du finder Aula på www.aula.dk eller via en app til din mobil eller tablet. App'en findes både til Android og iOS. Du logger ind på Aula med dit UNI-login. De dele af Aula, der indeholder personfølsomme oplysninger skal tilgås via NemID.

Første gang du logger ind, skal du bruge dit NemID, og der vil være en række ting, du skal tage stilling til.

I denne video kan du få et hurtigt overblik over hvilke muligheder, du får med Aula.

Læs mere om Aula på www.aulainfo.dk.

Nedenfor findes vejledninger til, hvordan du logger på Aula første gang.

Sådan opretter du dit UNI-login.pdf

Shape Created with Sketch.

Sådan logger du på Aula.pdf

Shape Created with Sketch.